Nástroje pro usnadnění přístupu

REDAKČNÍ RADA

radničního zpravodaje

Zápis z jednání redakční rady Radničního zpravodaje dne 15.09.2015

Zápis
z jednání redakční rady při Radě města Litoměřice konané dne 15. září 2015 od 13.00 hodin

Přítomni:

  • Ing. Eva Břeňová
  • Ing. Pavel Grund
  • Tomáš Sarnovský
  • Václav Sedlák

Omluven:

  • Ing. Venuše Brunclíková

Jednání řídila: Ing. Eva Břeňová

Program:

  1. Příprava říjnového vydání Radničního zpravodaje
  2. Seminář a Pravidla pro vydávání Radničního zpravodaje
  3. Obsah říjnového vydání Radničního zpravodaje
  4. Příspěvky partnerských měst
  5. Rozpočet na příští rok
  6. Nová hlavička, logo a grafika Radničního zpravodaje
1. Příprava říjnového vydání Radničního zpravodaje

Eva Břeňová členy redakční rady informovala, že v říjnovém vydání bude větší prostor věnován s ohledem na zahájení nového školního roku školství (revitalizace školních objektů, DDM Rozmarýn, ZUŠ, 80 let Masarykovy ZŠ, rozhovor s novým ředitelem ZŠ Na Valech, Technický klub mládeže apod.), dále stavebním akcím a s tím související dopravou (včetně stížnosti obyvatel z okolí kruhového objezdu u Severky).

Šéfredaktorka dále informovala, že byli osloveni zástupci ANO 2011, ODS, KSČM a Sport a zdraví, aby dodali své příspěvky na stranu určenou komentářům zastupitelů. Všichni tak učinili a členové redakční rady konstatovali, že nic nebrání jejich otištění.

V té souvislosti zastupitel a člen redakční rady Tomáš Sarnovský požádal o zveřejnění jeho údajně krátké reakce na článek místostarosty Karla Krejzy v minulém vydání Radničního zpravodaje, v němž se místostarosta dopustil nepřesnosti (poslední odstavec komentáře uveřejněného na str. 6 „Má město přijímat další zaměstnance?“). Členové redakční rady však jeho reakci s výjimkou Pavla Grunda neměli k dispozici, tudíž Tomáš Sarnovský slíbil dodat co nejdříve.

2. Seminář a Pravidla pro vydávání Radničního zpravodaje

Eva Břeňová dále informovala, že byla městem vyslána na setkání tiskových mluvčí a pracovníků PR ve státní správě, proto se nezúčastní příštího jednání zastupitelstva. Na něm budou diskutována Pravidla pro vydávání Radničního zpravodaje, platná od února letošního roku. Tento bod byl zařazen jako řádný bod jednání s tím, že uplynulo půl roku, kdy jsou pravidla v platnosti, a zastupitelé by tak měli dostat příležitost se vyjádřit, zda jsou s jeho podobou spokojeni, případně co by bylo třeba vylepšit. Pro šéfredaktorku a členy redakční rady jde tak o důležitou zpětnou vazbu od městského zastupitelstva.

3. Obsah říjnového vydání Radničního zpravodaje

Vydání bude opět 16stránkové, jedna celá stránka tentokráte bude věnována novinkám ve sportu. Články na sportovní stranu připraví Václav Sedlák, včetně zajištění dvou kvalitních fotografií.

4. Příspěvky partnerských měst

Radní Lukas Wünsch přišel s návrhem, zda do Radničního zpravodaje nezařazovat i aktuální články z partnerských měst. Členové redakční rady se shodli, že jde o zajímavý nápad, nicméně původně navržená jedna celá strana je s ohledem na nedostatek místa ve zpravodaji hodně, proto by měla pro tyto účely postačovat méně než ½ strany. Obdobně by měly být aktuální materiály obzvláště v turistické sezóně tištěny i v periodicích našich partnerských měst.

5. Rozpočet na příští rok

Členové redakční rady se shodli, že pro příští rok budou požadovat finance na vydávání Radničního zpravodaje v rozsahu, jako tomu je poslední měsíc – tedy pouze náklady za tisk a distribuci (30 tisíc Kč / měsíc). Ponechána bude rezerva ve výši 10 tisíc korun pro případ, že by bylo potřeba některé z vydání v příštím roce posílit zvýšením počtu stran. Eva Břeňová konstatovala, že i nadále je ochotná vykonávat grafické práce bez nároku na honorář ve svém volném čase. Tomáš Sarnovský uvedl, že v případě potřeby bude nápomocen.

6. Nová hlavička, logo a grafika Radničního zpravodaje

V říjnu si Eva Břeňová společně s Tomášem Sarnovským domluví návštěvu u pedagoga oboru grafický design na Šrejbrově střední škole, a to s cílem oslovit studenty oboru s žádostí o spolupráci při vytvoření nové hlavičky, loga a grafiky Radničního zpravodaje. S panem ředitelem Šrejbrem již je předjednáno a se spoluprací tohoto typu souhlasí.

Termín příštího jednání: 16. listopadu 2015 od 13 hodin
Zapsal(a): Ing. Eva Břeňová

Přílohy:

Zápis ke stažení (.pdf)


 

Turistické Informační centrum

 Otevírací doba

Po,St,Pá: 9-17 hod.
Út,Čt: 9-16 hod.
So: 9-12 hod.
Ne: zavřeno

 Adresa

Městské Informační centrum
Mírové náměstí 16/8
412 01 Litoměřice

Spojení

e-mail: info@litomerice.cz
tel.: +420 416 916 440
Skype: infoltm

Městský úřad

 Starosta

Ing. Radek Löwy

 Úřední hodiny

Po: 8:00 - 17:00 hod.
St: 8:00 - 17:00 hod.

 Adresa

Městský úřad Litoměřice
Mírové náměstí 15/7
412 01 Litoměřice

 Spojení

e-mail: podatelna@litomerice.cz
Datová schránka: tpebfnu
tel.: +420 416 916 111

 Opendata

data.litomerice.cz


copyright

 Template by Aplikko
 Webmaster RajČe
Powered by Joomla!
 Prohlášení o přístupnosti
 Politika Cookies

Webarchiv certifikát
© 2024 Město Litoměřice
Mobilní menu