Městský úřad v Litoměřicích (MěÚ) se postupně navrací do běžného provozu a rozšiřuje úřední hodiny pro veřejnost. Od pondělí 12. dubna si můžete přijít vyřídit úřední záležitosti vždy v pondělí a ve středu od 8 do 12 hodin a od 13 do 17 hodin. Objednat se či kontaktovat zaměstnance MěÚ můžete i v jiné než úřední dny.
„I nadále doporučujeme se předem telefonicky, e-mailem či elektronicky objednat (https://www.litomerice.cz/potrebujivyridit). Cílem je vyhnout se zbytečným rizikovým situacím, větší koncentraci lidí v čekacích prostorech úřadu a případným nedorozuměním,“ informuje tajemník městského úřadu Milan Čigáš.
Pokud potřebujete poradit, zavolejte nebo napište e-mail. Všechny potřebné kontakty naleznete na stránce https://www.litomerice.cz/telefony. Platí to i pro seniory a rodiny nacházející se v nepříznivé sociální situaci, jimž sociální pracovníci odboru sociálních věcí a zdravotnictví nadále nabízejí každý všední den radu či pomoc. Volat lze na telefonní čísla 416 916 226, 416 916 125, 416 916 121.
Doporučujeme všem sledovat stránky města Litoměřice (https://www.litomerice.cz/), stránku věnující se současné epidemiologické situaci https://www.litomerice.cz/koronavirus či FB profil města https://www.facebook.com/Litomerice.
„Děkujeme občanům za trpělivost a ohleduplnost. Společně nelehké situace určitě zvládneme, věřme v brzké lepší zítřky,“ vzkazuje tajemník Milan Čigáš.